صاحب الزمان

دانش آموز کلاس ششم ابتدایی دبستان شرافت

صاحب الزمان

دانش آموز کلاس ششم ابتدایی دبستان شرافت

در مورد . شهید غلامرضا مریم زاده و شهید حسین خرازی

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۴۰ ب.ظ


دنیا مانند ماری است زهری؛ و مار پوست نرم و رنگارنگی دارد، ولی زیر این پوست زهر کشنده ای وجود دارد. پس، نباید به این دنیا دلبستگی پیدا کنیم. شهید غلامرضا مریم زاده

ده ماه بود ازش خبری نداشتیم. مادرش می گفت« خرازی ! پاشو برو ببین چی شد این بچه ؟ زنده س ؟ مرده س؟» می گفتم«کجا برم دنبالش آخه ؟ کار و زندگی دارم خانوم. جبهه یه وجب دو وجب نیست .از کجا پیداش کنم؟» رفته بودیم نماز جمعه . حاج آقا آخر خطبه ها گفت حسین خرازی را دعا کنید .آمدم خانه . به مادرش گفتم.گفت« حسین ما رو می گفت؟ » گفتم « چی شده که امام جمعه هم می شناسدش؟» نمی دانستیم فرمانده لشکر اصفهان است.  شهید حسین خرازی
منبع : خانواده شهید
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۹
معصومه رستمی

شهدا